Moje życie z pomysłem

Przyjęcie_urodzinowe_dla_naszych_pociech

Jak zorganizować bal dla dzieci – 5 etapów

Dla wielu z nas zorganizowanie tzw. kinderbalu to poważny kłopot – zbyt wiele rzeczy do przygotowania, za dużo zamieszania. No i jeszcze ten zamęt na samym przyjęciu! Cóż, najlepiej po prostu zrobić wszystko co niezbędne po kolei. Brak zamętu – gwarantowany!

Zorganizowanie przyjęcia urodzinowego dla dzieci to wyzwanie, ale takie, któremu każdy i każda z nas może podołać. Oczywiście, o ile rozsądnie się do tego przygotujemy. Proponuję zrobić to z pomocą pięciu sposobów-etapów, które pomogą nam wszystko sprawnie zorganizować.

Przyjęcie urodzinowe dla naszych pociech

1. To co najważniejsze – wymyśl koniecznie jakiś motyw przewodni balu. Wokół niego naszkicujesz wszystko co będzie potrzebne do zorganizowania udanej imprezy. Sprawa musi być oczywiście przedyskutowana z dzieckiem. Najlepiej byłoby wybrać jakiś motyw związany z popularnym filmem, bajką lub serialem. Z czymś, co zajmuje, a najlepiej fascynuje całą grupę dzieci, które będą zaproszone. Może być także jakiś motyw związany z porą roku lub świętami, które w danym okresie są obchodzone.

2. Przygotujcie z dzieckiem zaproszenia i dekoracje na imprezę. Dekoracja pokoju, w którym odbędzie się bal powinny być powiązane z jej motywem przewodnim. Zatem jeśli zdecydowalibyśmy się np. na dekorację w stylu „zimowym”, motywy związane z płatkami śniegu, ośnieżonymi gałązkami, bałwankami, a także elementami bożonarodzeniowymi byłyby mile widziane. Motywy graficzne tematu przewodniego kinderbalu powinny znaleźć się także na zaproszeniach. Z pewnością traficie na coś inspirującego w internecie.

3. Nie czekaj, że impreza „jakoś sama się rozkręci”. Nie ma nic gorszego niż nudząca się grupa dzieci. Zanim kinderbal się zacznie, przygotuj sobie listę zabaw i konkursów. W nich także może pojawić się motyw przewodni balu. Zaopatrz się zawczasu we wszystkie niezbędne przybory i pomoce. I nie zapomnij o nagrodach!

4. Przyjęcie to także muzyka. Zaopatrz się w dwie kategorie motywów muzycznych i piosenek. Pierwsza kategoria to muzyka związana z motywem przewodnim imprezy, np. popularnego filmu lub bajki. Zapytaj także Twoje dziecko czego dzieci aktualnie chętnie słuchają u siebie, albo przy czym bawią się na szkolnych zabawach. Następnie przygotuj niezbędne nagrania – to będzie druga kategoria.

5. Dziecięca impreza to także jedzenie. I w tej sprawie warto także zaopatrzyć się „motyw przewodni”. Ja proponują uniwersalne urządzenie Tefalaopiekacz Snack Collection. To prawdziwy skarb, bo zapewnia możliwość wykonania niezliczonej ilości przekąsek, zarówno słodkich jak i słonych. Opiekacz ma 12 wymiennych płyt pokrytych powłoką nieprzywierającą. Umożliwia to łatwe, wygodne i bezpieczne użycie. Zatem z pomocą naszego urządzenia Snack Collection bez trudu przygotujemy ciepłe kanapki i gofry, które dzieci tak lubią. Nie jest żadną przesadą twierdzenie, że to urządzenie, to kilka sprzętów kuchennych w jednym. A gdy masz już opiekacz sięgnij po towarzyszącą mu książeczkę z przepisami. Zainspiruje Cię do stworzenia ciekawego menu na imprezę.

Z takim planem jak powyżej możesz spokojnie przygotowywać się do kinderbalu. Żadnej paniki, ale też żadnego zostawiania wszystkiego na ostatnią chwilę. Bo przecież chodzi o to, aby wszyscy dobrze się bawili. Także Ty!

Marta